Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/gotoasia.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/gotoasia.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601
Handelsbetingelser | Go to AsiaGo to Asia

Handelsbetingelser

Rejsen er arrangeret af Go to Asia med rejsegarantifondsnr. 2563.

Depositum og restbetaling
Ved bestillingen af rejsen indbetales et depositum på 10% af rejsens pris dog minimum kr. 2000,-. Visse typer af rejser kan have andre betalingsbetingelser, hvilket vil blive oplyst før tilmelding. Restbeløbet skal være indbetalt senest 50 dage før afrejse, med mindre andet er aftalt. Først ved indbetaling af depositum er aftalen gældende for begge parter.
Bemærk at en del flybilletter eller andre ydelser, skal betales kort tid efter reservationen er foretaget, hvilket vil blive oplyst der.

Afbestilling
Ved afbestilling af din rejse mere end 50 dage før afrejse, mister du det indbetalte depositum. Afbestiller du mellem 49 dage og 14 dage før afrejse, mister du 50% af rejsens pris. Afbestiller du mindre end 14 dage før afrejse, mister du hele det indbetalte beløb.
Visse typer af rejser og rejseydelser (flybilletter) kan være behæftet med strengere annulleringsregler, som vil oplyst før rejsen bekræftes.
Annullering i forbindelse med visse hændelser, såsom naturkatastrofer eller lignende kan nogle gange ske gratis afhængig af de retningslinjer, som udstikkes af Udenrigsministeriet.

Afbestilling i forbindelse med sygdom.
Vi anbefaler du køber en afbestillingsforsikring som dækker de omkostninger som måtte opstå ved annullering, som følge af akut opstået sygdom. Priser og nærmere regler for forsikringen kan fås ved henvendelse til Go to Asia.

Ændringer
Med mindre andet er aftalt opkræves et ændringsgebyr på kr. 1000,- pr. person. Dette forudsætter at ændringen foretages mere end 30 dage før afrejse. En del flybilletter og andre ydelser kan ikke ændres efter reservation, hvilket vil blive oplyst inden aftalen indgås.

Prisstigninger
Go to Asia kan ændre prisen på en pakkerejse, såfremt dette sker mere end 20 dage før afrejsen og kun hvis stigningen skyldes ændringer i brændstofpriser, flyskatter og valutakurser. Disse regler følger loven om pakkerejser.

Rejseforsikring
Go to Asia anbefaler, at du altid har en gyldig rejseforsikring som dækker sygdom, da det gule sygesikringskort ikke dækker udgifter ved sygdom på rejser udenfor EU, Grønland, Færøerne, Schweiz, Norge og en række andre små europæiske stater. Go to Asia samarbejder med Europæiske Rejseforsikring.

Pas og visum
Det er kundens ansvar at sørge for at Go to Asia er blevet oplyst alle navne, som de fremgår af passet. Er forkerte eller mangelfulde navne oplyst ved reservationen, vil det ofte ikke være muligt at ændre dette. I visse tilfælde må reservationen annulleres og en ny foretages, hvorfor den oprindelige pris ikke kan garanteres. Forkerte navne kan også give problemer ved check in i lufthavnen.
Det er kundens ansvar at sørge for, at passet er gyldigt mindst 6 måneder efter hjemrejsen ligesom det er kundens ansvar at sørge for de nødvendige visa til de lande, som besøges på rejsen.

Vaccinationer
Go to Asia anbefaler at du kontakter Statens Seruminstitut eller egen læge.

Go to Asias ansvar
Go to Asia optræder som agent for flyselskaber, hoteller og andre leverandører og Go to Asias ansvar er begrænset til det erstatningsansvar, vores leverandører har i henhold til gældende konventioner. Ethvert krav der rejses overfor Go to Asia skal reguleres ved dansk ret og søgsmål skal anlægges ved dansk domstol eller ved voldgift i Danmark.

Reklamationer
Skal anmeldes til Go to Asia så hurtigt som muligt, så Go to Asia har mulighed for at afhjælpe problemet. Er kunden utilfreds med rejsen kan der klages til Pakkerejseankenævnet.